Monday, July 07, 2008

no, im not a stalker

lol..I AM A BIG TIME STALKER OK..
there you go, i've said it..
what? want to see the evidence? ok..here it is..

saya manyak cinta sama ini apek..wait..apa itu cinta? saya cakap saja

ini ketika dia main dekat gym civic center..saya panggil kawan saya aina amik dia punya gambar..sebab saya manyak malu itu hari..
(aina..:-kamu jgn malu jgn deny juak.. kamu cakap saja kamu amik gambar ini. tak ada orang marah kamu)

ini...saya sudah lupak..bila ini bah?

ketika dia sedang mandik di pante Damai.. CANDID!!!!!!!
tengoklah air laut itu..
memang dari Damai..
tipu kalau org kata ini pantai dekat Brazil..

oops..ini hampir hampir saya di kepong dia ..saya betol betol amik gambar depan dia..ahahahah..
tapi saya control macho saya lalu saya berlalu pergi..
fuh..

ini saya amik dari website website peminat F.Torres ..
sebab saya suka tengok dia menjelirkan lidah tanpa membuat saya rasa gelik...
kalau org lain pose show lidah..saya gelik.. ya betol..mana ada tipu saya.

orang banyak dengki dan suka sama ini apek..
sampe gay pun suka dia..
sigh..macam mana saya?
dah la muka ini apek banyak freckles..macam lindsay lohan..
ehe..it shows that he's no perfect..
......
....
..
.
but i still like him



..a lot!

***sila jgn kritik saya punya bahasa melayu dan bahasa english saya.
saya sedang mengusahakan untuk memperbaikikan mutu bahasa melayu saya dan english saya..
tolong saya..usahakan nya..eh..menjayakan nya?

ya? tolong. ya? tolong ya.
terima kasih kacang soya
kalao boleh tolong saya.
ok?

No comments: